Com serà la factura del meu dispositiu de lloguer?
L’import del contracte de lloguer pel dispositiu que hagis adquirit es carregarà a la mateixa factura de la teva tarifa convergent.
Si decideixes donar-te de baixa del servei de fibra i mòbil 5G o fer la portabilitat a una altra companyia mantenint el contracte de lloguer del dispositiu, en les teves pròximes factures només veuràs la quota corresponent al contracte, que continuarà sent exactament la mateixa que tenies abans.
Tant el càrrec de la quota de la tarifa convergent com la del lloguer del dispositiu aniran sempre al mateix compte bancari que vas indicar en el moment del registre de la teva tarifa de fibra i mòbil.
La primera quota del terminal s’aplicarà a la primera factura completa des que rebis el dispositiu. És a dir, si t’entreguem el dispositiu el dia 20 de novembre, fins a la factura de l’1 de desembre (la que correspon al cicle del 18 de novembre al 17 de desembre) no s’aplicarà la primera quota.
Si demanes la baixa del dispositiu per compra o devolució, l’import pendent es carregarà a la factura següent des que es gestioni la baixa.
El canvi de tarifa convergent, si tens un dispositiu a quotes de 24, 36 o 48 mesos sense benefici, no implica canvis en l’import ni en la durada del contracte de lloguer. Si passes a una tarifa només mòbil o només fibra, es començarà a emetre una factura del dispositiu independent amb la mateixa quota que estaves pagant.
En canvi, si el teu terminal és a 0 € o amb un preu menor perquè ets en una tarifa amb benefici i canvies a una altra tarifa, perds aquest benefici i se’t recalcularia la quota, tal com indiquem en les condicions del servei.