Com canvio a una altra tarifa?
Des de l’app Mi O2 pots canviar la teva tarifa de Fibra i Mòbil per una altra tarifa disponible sense cap mena de cost sempre que ho necessitis. També pots trucar al nostre número d’atenció gratuït 1551 i t’hi ajudem.
Per fer el canvi a través de l’app, hauràs de seguir aquests passos:
- Entra a l’app Mi O2.
- Prem sobre la icona “Para ti” que veuràs a la part inferior de la pantalla.
- Ves a l’apartat “Tarifas”
- Selecciona una de les tarifes disponibles.
Un cop hagis sol·licitat el canvi, en un termini de 24 hores te’l confirmarem a través d’un SMS.
Aquell mes se t’emetran dues factures: una per l’antiga tarifa contractada i una altra per la nova. I veuràs un prorrateig en funció dels dies que has tingut activa la tarifa antiga i un altre prorrateig en funció dels dies que hagis tingut la tarifa nova. Recorda que els cicles de facturació van del dia 18 al 17 del mes següent.
Si a l’apartat “Tarifas” apareix la tarifa que necessites, pots fer el canvi directament prement a “Cambiar tarifa”.
Si, per contra, no apareix la tarifa que vols, pot ser que no estigui disponible en el teu municipi per motius reguladors, ja que la disponibilitat d’algunes tarifes depèn del municipi d’instal·lació.
Per confirmar-ho, si no veus la tarifa que t’interessa, pots trucar-nos al 1551.