Actualitza la teva adreça electrònica de contacte

Hola,

Com a client d’O2, sabràs que només ens posem en contacte amb tu quan t’hem de comunicar alguna cosa important referent al servei que tens contractat.

T’enviem aquesta comunicació perquè hem detectat que no disposem d’una adreça electrònica vàlida per posar-nos en contacte amb tu i necessitem assegurar-nos que quan t’escrivim ho fem a l’adreça de correu electrònic adequada.

El fet que ens assegurem que tenim la teva adreça electrònica correcta no canvia les nostres polítiques de comunicació, et continuarem escrivint només quan t’hàgim de dir coses importants, com ara canvis en les teves tarifes, modificacions de les condicions legals o enviar-te un resum de la teva factura de forma mensual.

Pots modificar la teva adreça electrònica ràpidament des de l’app Mi O2 accedint a la secció dades personals, o des d’aquest enllaç directe a la secció. Si tens cap dubte de com fer-ho pots consultar-ne els detalls aquí.

Cordialment, 

L’equip d’O2