Com puc cancel·lar la portabilitat d’una línia mòbil o fibra

  • Per cancel·lar la portabilitat de la teva línia mòbil, fibra o totes dues a O2, has d’enviar-nos el document de cancel·lació de portabilitat corresponent.
  • És molt important que tinguis en compte que hi ha uns terminis legals per poder cancel·lar el procés
  • A continuació et detallem com sol·licitar la cancel·lació de portabilitat i els terminis legals que has de tenir en compte en cada cas:

Cancel·lar la portabilitat mòbil

  • És molt important que el sol·licitis dins del termini legal establert: abans de les 14:00 h del dia anterior feiner al dia assignat per al canvi d’operador.
  • Per exemple, si et confirmem que la portabilitat es farà un dimecres, has de sol·licitar-lo abans de les 14:00 h del dimarts.

Cancel·lar la portabilitat de fibra

  • És molt important que el sol·licitis dins del termini legal establert: abans de les 19:00 h del dia feiner anterior a la data de la portabilitat, si bé és convenient que ho facis amb prou temps sense ajustar-te al límit perquè el procés pugui executar-se completament.
  • Per exemple, si et confirmem que la portabilitat es farà un dimecres a les 19:00 hores, has de sol·licitar-lo abans de les 19:00 h del dimarts (si no és festiu nacional, en aquest cas el termini hauria finalitzat el dilluns a les 19:00 h).

Cancel·lar la portabilitat de fibra i mòbil

 

  • Per cancel·lar la portabilitat tant de fibra com de mòbil a O2 has d’emplenar el document Sol·licitud de cancel·lació de portabilitat de línies fixa i mòbil des d’un altre operador i enviar-nos-el a cancelaciones@O2online.es.
  • És molt important que el sol·licitis dins del termini legal establert tenint en compte que cada portabilitat té els seus terminis:
    • En el mòbil: abans de les 14:00 h del dia feiner anterior al dia assignat per a la portabilitat.
    • En el fix: abans de les 19:00 h del dia feiner anterior a la data de la portabilitat, si bé és convenient que ho facis amb prou temps sense ajustar-te al límit perquè el procés pugui executar-se completament.

Per exemple, si et confirmem que la portabilitat del fix es farà un dimecres a les 19:00 hores, has de sol·licitar-lo abans de les 19:00 hores del dimarts (si no és festiu nacional); tenint en compte que el sistema necessita un marge suficient per processar la petició correctament.

Cancel·lació fora de termini legal

En qualsevol cas, si sol·licites la cancel·lació fora del termini legal establert, no podrem fer-hi res i la portabilitat continuarà endavant.