Com puc contractar un dispositiu a O2?

A O2 tenim disponible un catàleg de dispositius mòbils per a clients de tarifes convergents.

Actualment, comptem amb dues modalitats de pagament de terminals. Es pot comprar un terminal amb targeta (o pagament al comptat) o es pot seleccionar un model de rènting (rent to rent).

Si decideixes fer una compra directa del dispositiu amb la teva targeta de crèdit, abonaràs l’import total del terminal al moment i es generarà una única factura que tindràs disponible a la teva àrea privada o a l’app Mi O2. El procés de pagament serà totalment segur i en cap cas no desarem les dades de la teva targeta bancària.

Si t’estimes més adquirir un terminal mitjançant un contracte rent to rent (en règim d’arrendament amb opció a compra), hauràs de seleccionar la durada dels mesos (24, 36 o 48) en els quals pagaràs una quota pel dispositiu juntament amb la teva tarifa convergent. Aquesta quota serà sempre del mateix import, que variarà en funció del dispositiu que hagis triat.

Podràs exercir el dret de compra abans dels 24, 36 o 48 mesos o al final del contracte. En aquest últim cas, només hauràs de pagar 1 € per la compra del terminal.

També podràs sol·licitar la baixa del servei de fibra i mòbil 5G que tinguis contractat associat al dispositiu i només continuaràs pagant per la quota del terminal. A O2 no hi ha permanències.

Actualment, només és possible l’adquisició d’un dispositiu mòbil per titular.