Com puc pagar una factura pendent?

Si tens alguna factura pendent de pagament associada a la teva línia mòbil o fixa pots abonar-la de les maneres següents:

  • Mitjançant el pagament amb targeta, trucant-nos al 1551. Rehabilitarem la teva línia després de l’execució del pagament. És la via més ràpida.
  • Oficines de Correus: indicant-hi el DNI i el telèfon fix o mòbil. Rebrem l’import en un termini de 2 a 3 hores. 
  • Entitats financeres autoritzades. rebrem l’import en 24 hores si fas el pagament:
    • En efectiu al Banc Santander o Banc BBVA.
    • Amb targeta de crèdit o dèbit als caixers automàtics de BBVA i La Caixa.

Què necessito per fer la gestió?

  • Per fer el pagament et recomanem que portis l’avís d’impagament que t’hem enviat per correu ordinari. Aquesta carta inclou un codi de barres que identifica la factura retornada. Selecciona pagament amb avís per introduir el codi als caixers automàtics.
  • Si en pagar als caixers de BBVA o La Caixa i a Correus no disposes de l’avís d’impagament, has d’aportar-hi el teu document d’identitat i tenir en compte el següent:
    • Selecciona pagament sense avís.
    • Si vols pagar la teva factura Mòbil (només mòbil o línia addicional) has de seleccionar Movistar Móvil, indicar el número de telèfon i el número de document d’identitat sense lletra/es.
    • Si vols pagar la factura de Fibra i Mòbil (5G) has de seleccionar Movistar Fijo/Fusión, indicar el número de telèfon i el número de document d’identitat sense lletra/es.