Com puc sol·licitar un duplicat de la SIM
Et pots trobar en diferents situacions en les quals pots necessitar un duplicat de la teva SIM O2. Les més comunes són que l’hagis perdut o te l’hagin robat.
Pots sol·licitar un duplicat sense cost seguint aquests passos:
- Truca gratis al nostre número d’atenció al client 1551.
- Per seguretat, la persona que t’atengui et demanarà les teves dades i l’adreça per enviar-te la teva SIM nova.
- Rebràs el teu duplicat en un termini de 2 a 5 dies laborables.
- Quan el tinguis, torna a trucar al 1551 per activar-la i poder començar a utilitzar-la.
- De manera excepcional, si et fa falta la SIM amb urgència, pots anar a una botiga Movistar. Per obtenir-la, hauràs de pagar l’import d’aquest duplicat. L’import pot variar segons la botiga, però te’l descomptarem automàticament en la teva factura, no caldrà que hi facis res més. La devolució de l’import cobrat la veuràs aplicada en les teves factures següents segons aquesta regla:
- Si has fet el duplicat en una botiga fins al dia 9 del mes en curs, el descompte apareixerà reflectit en la teva propera factura. Per exemple, en un duplicat del dia 2 de juny, veuràs el descompte reflectit en la factura que t’arribarà l’1 de juliol.
- Si el duplicat s’ha fet després del dia 9 del mes en curs, veuràs el descompte reflectit en la teva segona propera factura. Per exemple, en un duplicat del 19 de juny, veuràs el descompte aplicat en la factura que t’arribarà l’1 d’agost.