Errors més habituals en el procés de portabilitat

  • La portabilitat és el procés pel qual un número de telèfon canvia d’un operador a un altre.
  • Perquè l’operació es faci correctament, la teva companyia actual ha de confirmar-nos que les dades que has aportat en el registre coincideixen amb les que figuren a la seva base de dades.

Portabilitat mòbil

Si t’hem comunicat que el procés de portabilitat mòbil a O2 ha fallat és possible que sigui per un dels motius següents:

  • Les dades de titularitat no coincideixen: Aquest error s’ha produït perquè les dades de titularitat que has facilitat en donar-te d’alta a O2 no coincideixen amb les dades que figuren a la teva companyia actual. Perquè puguem continuar el procés és molt important que confirmis el nom, els cognoms i el DNI de la persona titular en el teu operador actual. Pots trobar aquesta informació en alguna de les factures que t’hagi emès el teu operador. Després, truca’ns al 1551 perquè puguem continuar el procés amb les dades correctes i la SIM que has rebut.
  • L’ICC indicat no coincideix: L’ICC és un número de 19 dígits que permet identificar la teva targeta SIM. És possible que durant el registre d’alta a O2 ens hagis facilitat un ICC que no coincideix amb el que figura en el teu operador actual. O pot ser que ens hagis indicat que la teva línia actual és de contracte, però figura en la modalitat de prepagament en el teu actual operador. Si us plau, confirma aquestes dades en la teva companyia actual i truca’ns al 1551 perquè puguem continuar el procés de portabilitat a O2 amb les dades correctes sense fer un registre nou.
  • El número de mòbil no està actiu: Per poder fer la portabilitat de la teva línia mòbil cal que aquesta es trobi en estat activa a la teva operadora d’origen. Si us plau, comprova aquesta informació amb el teu operador. Posteriorment, truca’ns al 1551 perquè puguem continuar el procés de portabilitat de la teva línia a O2 sense que calgui fer un registre nou.

 

 

Portabilitat fixa

  • Les dades de titularitat no coincideixen: Com passa en el procés de portabilitat mòbil, el teu operador actual ha denegat l’operació perquè les dades que ens has indicat en el procés d’alta no coincideixen amb les dades actuals de la línia. Quan confirmis les dades, truca’ns al 1551 per continuar el procés sense fer un registre nou.
  • Revenedor no informat: Això passa quan la teva companyia actual (operador donant) fa servir la xarxa d’un operador més gran (revenedor). Si en el procés de portabilitat no n’hem informat, el teu operador ens rebutja la petició perquè les dades no coincideixen o la sol·licitud està incompleta. És important que revisis aquesta informació amb la teva companyia actual perquè puguem fer una sol·licitud nova informant del revenedor. Després, truca’ns al 1551 perquè puguem continuar el procés sense fer un registre nou.
  • El número de fix no està actiu: per poder fer la portabilitat del teu fix cal que aquesta numeració es trobi activa a la teva operadora d’origen. Si us plau, comprova aquesta informació amb el teu operador. Posteriorment, truca’ns al 1551 perquè puguem continuar el procés de portabilitat de la teva línia a O2 sense que calgui fer un registre nou.