Informació sobre el procés i lliurament de l’enviament de la SIM

El temps previst de lliurament és de 2 a 5 dies feiners, tot i que intentem que sigui més ràpid possible. També fem enviaments a les Canàries, Ceuta i Melilla.

La nostra companyia logística, Zeleris, es posarà en contacte amb tu per telèfon per confirmar l’adreça de lliurament. Si ho necessites, podràs modificar l’adreça durant la trucada. Actualment, no es pot fer aquest canvi a través del 1551.

Quan la SIM d’O2 surti del magatzem camí de casa teva, rebràs un SMS amb un codi de seguiment perquè en puguis veure l’estat. Aquest mateix dia rebràs la SIM.

Si vols seguir la teva comanda, només hauràs de prémer sobre l’enllaç de l’SMS, accedir a l’app Mi O2 o al web de Zeleris, www.zeleris.com, i introduir-hi el codi de seguiment de 18 dígits que t’han enviat per SMS. 

Si acabes de rebre el codi de seguiment i no et mostra cap informació, et recomanem que esperis unes quantes hores, perquè és possible que els sistemes de Zeleris triguin una mica a actualitzar la informació.

Recorda que la comanda anirà a nom del titular de la línia, i que, a més a més d’aquest, podrà recollir-la una altra persona autoritzada amb el seu DNI i signant l’albarà de lliurament.

Què passa si no hi ha ningú a casa per recollir-la?

Pot passar que, en el moment del lliurament, el repartidor de Zeleris hagi tingut problemes per localitzar-te o l’adreça sigui errònia.

En el cas que no es pugui fer el lliurament, t’enviarem un altre SMS per explicar-te el motiu amb un enllaç al web de Zeleris. El text serà semblant a aquest: 

Si fos el teu cas, per poder assegurar-nos que la SIM es lliura a temps, si us plau, accedeix a l’enllaç personalitzat de Zeleris per revisar la incidència i informar del problema. O, si t’ho estimes més, contacta directament amb ells trucant al telèfon 917078577.