Itinerància amb O2. Continua fent servir el mòbil quan viatgis a l’estranger

  • La itinerància et permet fer servir la teva línia mòbil quan viatges a fora d’Espanya. 
  • Aquest servei està actiu per defecte a totes les línies O2 si viatges dins de la Unió Europea i EEE (Zona 1).
  • Per a la resta dels països (Zones 2 i 3), s’activa automàticament a les línies mòbils O2 quan porten 3 mesos actives. Si el necessites abans, pots activar-lo trucant al 1551. 
  • A la Unió Europea, Islàndia, Liechtenstein, Noruega i el Regne Unit s’aplica la mateixa tarifa que a Espanya. Si viatges a altres països, consulta’n els preus aquí. 
  • Si ets a l’estranger i has de contactar amb nosaltrestruca al número +34 690 901 551 o escriu a ayuda@o2online.es

Com faig que funcioni el meu mòbil a l’estranger?  

Per fer anar el teu mòbil O2 a l’estranger segueix aquests passos: 

  1. Quan arribis al país de destinació, encén el mòbil. 
  2. Espera uns quants minuts fins que es connecti a una de les xarxes amb les quals tenim acord. 
  3. Si no s’hi connecta automàticament, fes una cerca manual de xarxes disponibles des dels Ajustos del teu mòbil.
  4. Activa la itinerància de dades des dels Ajustos del teu mòbil per connectar-te a Internet. 
  5. Si no et funciona Internet, segueix aquests passos per configurar la connexió de dades en itinerància.

Si ets a l’estranger i has de contactar amb nosaltrestruca al número +34 690 901 551 o escriu a ayuda@o2online.es