Itinerància amb O2. Continua fent servir el mòbil quan viatgis a l’estranger
- La itinerància et permet fer servir la teva línia mòbil quan viatges a fora d’Espanya.
- Aquest servei està actiu per defecte a totes les línies O2 si viatges dins de la Unió Europea i EEE (Zona 1).
- Per a la resta dels països (Zones 2 i 3), s’activa automàticament a les línies mòbils O2 quan porten 3 mesos actives. Si el necessites abans, pots activar-lo trucant al 1551.
- A la Unió Europea, Islàndia, Liechtenstein, Noruega i el Regne Unit s’aplica la mateixa tarifa que a Espanya. Si viatges a altres països, consulta’n els preus aquí.
- Si ets a l’estranger i has de contactar amb nosaltres, truca al número +34 690 901 551 o escriu a ayuda@o2online.es
Com faig que funcioni el meu mòbil a l’estranger?
Per fer anar el teu mòbil O2 a l’estranger segueix aquests passos:
- Quan arribis al país de destinació, encén el mòbil.
- Espera uns quants minuts fins que es connecti a una de les xarxes amb les quals tenim acord.
- Si no s’hi connecta automàticament, fes una cerca manual de xarxes disponibles des dels Ajustos del teu mòbil.
- Activa la itinerància de dades des dels Ajustos del teu mòbil per connectar-te a Internet.
- Si no et funciona Internet, segueix aquests passos per configurar la connexió de dades en itinerància.
Si ets a l’estranger i has de contactar amb nosaltres, truca al número +34 690 901 551 o escriu a ayuda@o2online.es