No et quedis sense connexió

Dades il·limitades mentre duri l’avaria

A O2 sabem com d’important que és per als nostres clients estar connectats. Per això, posem tots els nostres esforços a garantir una bona connectivitat tant a casa, connectat al router a través de wifi o cable, com al carrer, amb les teves dades mòbils.

No obstant això, és possible que, a causa d’una avaria en el circuit de fibra, hagis perdut la connexió a internet a casa.

Si això passa, mentre els nostres tècnics resolen l’avaria, et volem continuar garantint que puguis fer ús d’internet a casa sense tenir en compte els megues que consumeixis. Per aquest motiu, posem a la teva disposició un bo de dades il·limitades a totes les línies mòbils associades al teu paquet de fibra i mòbil.

Aquest bo no té cap cost per a tu i no has de fer res per activar-lo, estarà actiu des del moment en què rebis l’SMS informant-te de la seva activació, i es desactivarà al cap de 7 dies. T’informarem novament amb un SMS quan el bo s’hagi desactivat.

En el cas que hagis de fer ús d’un ordinador, portàtil, tablet, etc., mentre es resol l’avaria, podràs compartir dades des del teu mòbil amb qualsevol d’aquests dispositius. T’indiquem com pots compartir dades en aquest enllaç.

Dades il·limitades mentre duri la instal·lació de la teva fibra

Sabem que la demanda i disponibilitat d’instal·ladors a la teva zona o els treballs addicionals del nostre equip tècnic poden endarrerir els nostres temps d’instal·lació. Si aquest fos el teu cas, i de la mateixa manera que actuem davant d’una incidència tècnica, activarem un bo de dades gratuït en les línies mòbils associades al teu paquet de fibra i mòbil perquè mentrestant puguis tenir Internet.