Terminis i procés d’instal·lació del servei de Fibra d’O2

Termini d’instal·lació 

 Després de donar-te d’alta a O2, un tècnic de Telefónica et trucarà al teu número de contacte per concertar la cita d’instal·lació en un termini de tres dies feiners. 

Podràs modificar el telèfon de contacte que vas indicar en el registre; per fer-ho, posa’t en contacte amb nosaltres a través dels nostres canals d’atenció: WhatsApp, correu electrònic, xarxes socials o trucant al 1551. 

El dia de la instal·lació necessitaràs tenir la clau d’accés a la sala de comunicacions si vius en una comunitat de propietaris. Abans de la visita, et recomanem que et posis en contacte amb el president o administrador perquè puguem accedir-hi i fer la feina. 

Tingues en compte que la instal·lació té una durada aproximada de 2 hores.

Nosaltres ens encarregarem de tot i et mantindrem informat dels propers passos. 

No obstant això, el fet de concertar una cita, així com la durada del procés d’instal·lació, pot variar en funció dels següents factors: 

 

    • El volum d’instal·lacions pendents en aquell moment
    • La disponibilitat de tècnics a la teva zona
    • Possibles problemes d’infraestructura o canalitzacions

D’altra banda, el termini per tenir actiu el servei de fibra dependrà de la contractació que hagis fet: 

 

Alta de Fibra amb número fix nou 

Si has triat donar d’alta un número fix nou, el procés pot trigar a completar-se 6 dies laborables.  

El tècnic deixarà el servei actiu després de la instal·lació i et facilitarà el teu nou número fix d’O2. 

 

Portabilitat

Perquè puguis gaudir del servei de fibra al més aviat possible instal·larem un número fix provisional. D’aquesta manera, podràs fer ús del servei mentre sol·licitem la portabilitat del teu número de sempre. 

Per fer el procés complet, instal·lació i canvi de companyia, trigarem entre 7 i 9 dies laborables. 

 

Portabilitat des de Movistar

Si vens de Movistar i ja tens una instal·lació de fibra a casa teva, no necessites una instal·lació nova. El procés serà més ràpid.

Només en el cas que tinguis ADSL de Movistar, un instal·lador haurà d’anar a casa teva a fer una instal·lació nova.