Tinc tarifa només Mòbil i vull afegir-hi Fibra o tinc una tarifa només Fibra i vull afegir-hi una línia mòbil.

Si tens contractada una tarifa només Mòbil amb tecnologia 5G i vols passar a una tarifa de Fibra i Mòbil, o si, per contra, tens una tarifa de només Fibra i el que necessites és afegir-hi el mòbil pots fer-ho en qualsevol moment i sense cap cost extra  des de l’app Mi O2 o trucant al nostre número d’atenció 1551 sense cost. 

En el cas que vulguis afegir-hi una línia mòbil, sempre pots triar un número nou o fer la portabilitat d’un número mòbil des d’una altra companyia.    

Per fer la gestió des de l’app Mi O2 has d’accedir des de la part inferior de la pantalla a l’apartat “Para ti” i accedir a l’apartat “Tarifas O2”. 

Un cop a dins, podràs veure les opcions disponibles en el teu cas.

Si no trobes la tarifa que busques, pots posar-te en contacte amb nosaltres al 1551 sense cost i t’ajudem.

 A més a més, si tens una tarifa només mòbil independent i vols que passi a ser una línia mòbil addicional d’un paquet de Fibra i Mòbil també podràs fer-ho des del mateix apartat.