Tinc tarifa només Mòbil i vull afegir-hi Fibra o tinc una tarifa només Fibra i vull afegir-hi una línia mòbil.

Si tens contractada una tarifa només Mòbil amb tecnologia 5G i vols passar a una tarifa de Fibra i Mòbil, o si, per contra, tens una tarifa de només Fibra i el que necessites és afegir-hi el mòbil pots fer-ho en qualsevol moment i sense cap cost extra  des de l’app Mi O2 o trucant al nostre número d’atenció 1551 sense cost. 

En el cas que vulguis afegir-hi una línia mòbil, sempre pots triar un número nou o fer la portabilitat d’un número mòbil des d’una altra companyia.    

Per fer la gestió des de l’app Mi O2 has d’accedir des de la part inferior de la pantalla a l’apartat “Para ti” i accedir a l’apartat “Tarifas”. 

Un cop a dins, podràs veure les opcions disponibles en el teu cas. La disponibilitat de les tarifes dependrà del municipi d’instal·lació per motius reguladors, amb la qual cosa, pot ser que no vegis la tarifa que buscaves. 

En aquest cas, per confirmar-ho, pots posar-te en contacte amb nosaltres en el 1551 sense cost i t’ajudem. 

 A més a més, si tens una tarifa només mòbil independent i vols que passi a ser una línia mòbil addicional d’un paquet de Fibra i Mòbil també podràs fer-ho des del mateix apartat.