A O2 la permanència no existeix
A O2 no hi ha permanència.
Tota la informació sobre com donar-te de baixa de la fibra, del mòbil o de línies addicionals la pots trobar aquí.
Important, si tens fibra i decideixes anar-te’n:
1 Si vols una baixa total dels teus serveis has de contactar amb nosaltres en el 1551 o a ayuda@o2online.es adjuntant el document d’identitat del titular de la línia escanejat.
2 Si te’n vas a una altra companyia, el pas anterior no l’has de fer.
3 Després, en tot cas, tornar els equips que et van instal·lar en una botiga Movistar amb punt de recollida en el termini de 15 dies.*
* Si no compleixes el termini màxim de 15 dies després de la baixa, se t’aplicarà la facturació corresponent al preu de l’equip, 97,30 € (IVA inclòs). En cas que es tracti d’un equip router Smart Wifi (el que s’instal·la amb Fibra d’O2).