Àrea personal web Mi O2

L’àrea personal Mi O2 al web inclou les mateixes funcionalitats que l’app. Podràs, entre d’altres, consultar el consum o descarregar la teva factura, fer un canvi de tarifa, contractar una línia nova o avisar d’una avaria.

Pots accedir-hi des de l’apartat “Soy cliente” que veuràs a la part superior dreta del web. 

 

 

Si ja t’has registrat prèviament a l’app o a l’àrea personal del web, la contrasenya és la mateixa de sempre. Si encara no t’hi has registrat, primer has de fer-ho des de: “regístrate aquí”. 

 

    1. Escriu-hi el NIF/NIE/CIF del titular, inclosos xifres i lletres, sense espais. Exemple: 01234567Z. Si la teva línia ja està activa a O2, escriu el teu número de telèfon. Si encara no està activa o si només vas contractar fibra, sense línia mòbil, escriu el telèfon de contacte que vas indicar en el registre .
    2. T’enviarem un SMS amb un codi de seguretat que hauràs d’introduir a continuació per poder generar la teva contrasenya. 
    3. Torna a la pàgina principal i inicia sessió. 

Un cop a dins, a la part esquerra podràs veure el mateix contingut que a l’app Mi O2 organitzat en els mòduls següents:

 

 

Inicio: Pots visualitzar els teus productes contractats, la teva tarifa i accedir els consums fets a cadascuna de les línies, així com l’activació de serveis com ara dades compartides, o bons extra de dades, entre d’altres. 

Facturas: Aquí trobaràs les factures. Pots veure-les i descarregar-les en PDF. També pagar factures pendents de pagament. 

Tarifas: En aquest apartat pots fer un canvi de tarifa o contractar productes addicionals. 

Dispositivos: Accés al nostre catàleg per contractar dispositius mòbils. 

Soporte: Possibilitat d’informar directament d’una incidència tècnica i fer-ne seguiment. Informació sobre els nostres canals d’atenció, accés directe a WhatsApp, correu electrònic. 

Perfil: Des d’aquest apartat puc modificar certes dades personals, el teu número de compte bancari per al cobrament de les factures o canviar la contrasenya.