Com puc cancel·lar la portabilitat d’una línia mòbil o fibra
- Per cancel·lar la portabilitat de la teva línia mòbil, fibra o totes dues a O2, has d’enviar-nos el document de cancel·lació de portabilitat corresponent.
- És molt important que tinguis en compte que hi ha uns terminis legals per poder cancel·lar el procés.
- A continuació et detallem com sol·licitar la cancel·lació de portabilitat i els terminis legals que has de tenir en compte en cada cas:
Cancel·lar la portabilitat mòbil
- Per cancel·lar la portabilitat de la teva línia mòbil a O2 has d’emplenar el document Sol·licitud de cancel·lació de portabilitat de línia mòbil des d’un altre operador i enviar-nos-el a cancelaciones@O2online.es
- És molt important que el sol·licitis dins del termini legal establert: abans de les 14:00 h del dia anterior feiner al dia assignat per al canvi d’operador.
- Per exemple, si et confirmem que la portabilitat es farà un dimecres, has de sol·licitar-lo abans de les 14:00 h del dimarts.
Cancel·lar la portabilitat de fibra
- Per cancel·lar la portabilitat de la teva fibra i fix a O2 has d’emplenar el document Sol·licitud de cancel·lació de portabilitat de línia fixa des d’un altre operador i enviar-nos-el a cancelaciones@O2online.es
- És molt important que el sol·licitis dins del termini legal establert: abans de les 19:00 h del dia feiner anterior a la data de la portabilitat, si bé és convenient que ho facis amb prou temps sense ajustar-te al límit perquè el procés pugui executar-se completament.
- Per exemple, si et confirmem que la portabilitat es farà un dimecres a les 19:00 hores, has de sol·licitar-lo abans de les 19:00 h del dimarts (si no és festiu nacional, en aquest cas el termini hauria finalitzat el dilluns a les 19:00 h).
Cancel·lar la portabilitat de fibra i mòbil
- Per cancel·lar la portabilitat tant de fibra com de mòbil a O2 has d’emplenar el document Sol·licitud de cancel·lació de portabilitat de línies fixa i mòbil des d’un altre operador i enviar-nos-el a cancelaciones@O2online.es.
- És molt important que el sol·licitis dins del termini legal establert tenint en compte que cada portabilitat té els seus terminis:
- En el mòbil: abans de les 14:00 h del dia feiner anterior al dia assignat per a la portabilitat.
- En el fix: abans de les 19:00 h del dia feiner anterior a la data de la portabilitat, si bé és convenient que ho facis amb prou temps sense ajustar-te al límit perquè el procés pugui executar-se completament.
Cancel·lació fora de termini legal
En qualsevol cas, si sol·licites la cancel·lació fora del termini legal establert, no podrem fer-hi res i la portabilitat continuarà endavant.