Quines limitacions de seguretat té la meva línia O2 per fer-la servir en itinerància?

A O2, les línies mòbils neixen per defecte amb restriccions aplicades per a l’ús d’itinerància a les Zones 2 i 3. 

Aquesta restricció desapareixerà automàticament en transcórrer un temps determinat des de l’activació del teu número a O2:   

  • En el cas que hagis contractat una tarifa de Fibra i Mòbil: aproximadament al cap de 7 dies.   
  • Si només disposes d’una o de diverses línies mòbils: al cap de 90 dies.   

Si necessites desactivar la restricció abans, pots trucar al 1551 o al +34690901551 si ja ets a l’estranger.

 

Límit de consum de dades  

D’altra banda, totes les línies mòbils O2 tenen un límit de consum de dades de 50 €(IVA inclòs) quan et trobis en un país fora de la Zona 1 (Unió Europea, Noruega, Islàndia, Liechtenstein o Regne Unit). 

Aquest límit de consum només s’aplica a l’ús de dades en itinerància, no a trucades o SMS, i està activat per seguretat i per evitar ensurts a la factura.   

Si les teves dades s’activen estant a les Zones 2 i 3, t’enviarem diversos SMS informatius: 

  • SMS del 80%: t’informa que has arribat a un consum equivalent a 40 €. 
  • SMS del 100%: t’informa que has arribat a un consum equivalent a 50 €.  

Si truques per continuar navegant, s’aixecarà la restricció i t’aplicarem un nou límit de consum. T’ho confirmarem per SMS. 

En tot moment, sempre que vulguis continuar navegant, tindràs límits de consum de dades en itinerància. Podràs anar augmentant el límit cada vegada que ho necessitis. Aquests límits i avisos t’ajudaran a vigilar el consum que portes i evitar ensurts indesitjats a la teva factura.