Internet no funciona amb el router d’O2

La connexió a Internet de la teva fibra pot deixar de funcionar per diferents motius.

Si has perdut la connexió, fes aquestes comprovacions:

  • Assegura’t que el cable d’alimentació està correctament connectat al corrent. És recomanable que estigui connectat directament a l’endoll en lloc d’una regleta. Per assegurar-te que no és un problema de l’equip, connecta el router a un altre endoll i comprova’n el funcionament.
  • Revisa les connexions del cable de fibra, tant des de la roseta com en el router mateix. És important que el cable estigui el més recte possible, ja que és fràgil i es pot trencar, cosa que afectaria la connectivitat.
  • Desconnecta el router i fes que estigui apagat uns quants segons. Torna a engegar-lo i espera que els llums d’Internet, WiFi, WiFi+ i telèfon s’hagin encès amb l’indicador blau fix.
  • Si estàs connectat a través de WiFi, verifica els senyals que emet el teu router de fibra i comprova que estàs connectat a la xarxa WiFi de casa.

Restableix el router a mode de fàbrica

Si després d’aquestes comprovacions el problema continua, cal fer un restabliment de fàbrica del router:

  1. Agafa un objecte allargat i pla (un clip, un llapis…) i prem en el botó de “Reset”, a la part del darrere del router.
  2. Prem-lo entre 5 i 10 segons fins que tots els llums s’apaguin i l’equip es torni a engegar.
  3. Comprova si el problema està solucionat.

Si la teva connexió a Internet continua sense funcionar, contacta amb nosaltres trucant al 1551 o escrivint a ayuda@o2online.com.

En canvi, si comproves que el problema no és de connexió, sinó de velocitat, en aquest enllaç et recomanem una sèrie de comprovacions.