No puc accedir a Mi O2
- Ets client nou i no t’has registrat
- T’has oblidat de la contrasenya
Si és la primera vegada que accedeixes tant a l’app com a l’Àrea Privada del web, registra-t’hi:
Si no has accedit mai a la teva àrea personal, pots crear el teu accés prement a “Regístrate aquí”. Et demanarem les dades següents:
- Has d’introduir el teu document d’identitat (DNI, CIF o NIE) amb tots els números i lletres sense espais ni separadors entre ells. Exemple: 01234567Z.
- El teu número de telèfon d’O2 (Mòbil).
- T’enviarem un SMS amb un codi de seguretat que hauràs d’introduir a continuació per poder generar la teva contrasenya.
Un cop hagis generat la teva contrasenya nova, torna a la pantalla d’inici si hi estàs accedint des de l’APP o a l’apartat “Soy Cliente” si ets a l’àrea personal i introdueix-hi el teu document d’identitat i contrasenya que has generat.
Si no recordes la teva contrasenya d’accés:
Prem a “He olvidado mi contraseña”. Et demanarem les dades següents:
- Has d’introduir el teu document d’identitat (DNI, CIF o NIE) amb tots els números i lletres sense espais ni separadors entre ells. Exemple: 01234567Z.
- El teu número de telèfon d’O2 (Mòbil).
- T’enviarem un SMS amb un codi de seguretat que hauràs d’introduir a continuació per poder generar la teva contrasenya.
Un cop hagis generat la teva contrasenya nova, torna a l’àrea “Soy Cliente” i introdueix-hi el teu document d’identitat i la contrasenya nova.
Si no reps el SMS de verificació:
Assegura’t que estàs introduint correctament els dígits del teu telèfon mòbil/fix donat d’alta a O2, sense separacions. Has de tenir-lo a mà per validar l’accés. Si el problema persisteix, contacta amb nosaltres al nostre número d’atenció al client “1551”.
Si no pots accedir-hi, però el motiu és una altra causa, de la mateixa manera contacta amb nosaltres i t’ajudarem.