No puc accedir a Mi O2

Si no pots accedir a Mi O2, tant des de l’app com des de l’àrea personal web, pot ser degut, principalment, a aquestes possibilitats.
  • Ets client nou i no t’has registrat
  • T’has oblidat de la contrasenya

 

Si és la primera vegada que accedeixes tant a l’app com a l’Àrea Privada del web, registra-t’hi:

Si no has accedit mai a la teva àrea personal, pots crear el teu accés prement a Regístrate aquí. Et demanarem les dades següents:

  • Has d’introduir el teu document d’identitat (DNI, CIF o NIE) amb tots els números i lletres sense espais ni separadors entre ells. Exemple: 01234567Z.
  • El teu número de telèfon d’O2 (Mòbil).
  • T’enviarem un SMS amb un codi de seguretat que hauràs d’introduir a continuació per poder generar la teva contrasenya.

Un cop hagis generat la teva contrasenya nova, torna a la pantalla d’inici si hi estàs accedint des de l’APP o a l’apartat “Soy Cliente” si ets a l’àrea personal i introdueix-hi el teu document d’identitat i contrasenya que has generat.

 

Si no recordes la teva contrasenya d’accés:

Prem a “He olvidado mi contraseña”. Et demanarem les dades següents:

  • Has d’introduir el teu document d’identitat (DNI, CIF o NIE) amb tots els números i lletres sense espais ni separadors entre ells. Exemple: 01234567Z.
  • El teu número de telèfon d’O2 (Mòbil).
  • T’enviarem un SMS amb un codi de seguretat que hauràs d’introduir a continuació per poder generar la teva contrasenya.

 

Un cop hagis generat la teva contrasenya nova, torna a l’àrea “Soy Cliente” i introdueix-hi el teu document d’identitat i la contrasenya nova.

 

 

Si no reps el SMS de verificació:

Assegura’t que estàs introduint correctament els dígits del teu telèfon mòbil/fix donat d’alta a O2, sense separacions. Has de tenir-lo a mà per validar l’accés. Si el problema persisteix, contacta amb nosaltres al nostre número d’atenció al client “1551”. 

 

Si no pots accedir-hi, però el motiu és una altra causa, de la mateixa manera contacta amb nosaltres i t’ajudarem.