Preguntes freqüents O2 Cloud
O2 Cloud és un servei gratuït?
Sí, O2 Cloud és totalment gratuït. Només hauràs de registrar-te a l’app i iniciar sessió per començar a gaudir del servei.
Quants comptes d’O2 Cloud puc tenir?
Pots tenir un compte O2 Cloud per cada línia mòbil contractada i vinculada a la teva tarifa de Fibra i Mòbil.
Per exemple, si tens una tarifa de Fibra i Mòbil i una línia mòbil addicional, podràs tenir dos comptes O2 Cloud independents.
O2 Cloud té permanència?
O2 Cloud no té cap mena de permanència. Pots donar-te de baixa del servei quan vulguis i el contingut s’eliminarà automàticament al cap de 30 dies.
O2 té accés al meu contingut pujat a O2 Cloud?
A O2 sabem com d’important que és la teva privadesa i en cap moment tindrem accés al contingut que pugis a O2 Cloud.
Com recupero el contingut si em dono de baixa del servei O2 Cloud? Si me’n dono de baixa avui, puc tornar a donar-me’n d’alta demà i mantenir els meus continguts?
Si decideixes donar-te de baixa del servei o dones de baixa la teva línia, disposaràs de 30 dies per descarregar-te el contingut que tinguis en el teu compte.
En cas que en el futur tornis a donar-t’hi d’alta, el teu compte apareixerà buit.
Si me’n vaig a una altra companyia, puc mantenir el servei d’O2 Cloud actiu?
Si portes la teva línia a un altre operador, el teu compte d’O2 Cloud es donarà de baixa i tindràs 30 dies per descarregar-te el contingut i no perdre’l.
Si tinc Movistar Cloud i porto la meva línia a O2, mantinc el contingut pujat a Movistar Cloud?
O2 Cloud i Movistar Cloud són dos serveis independents. En el moment en què la teva línia passi a ser d’O2, el compte Movistar Cloud es donarà de baixa i per gaudir novament del servei, hauràs de registrar-te a O2 Cloud i tornar a pujar el teu contingut.