Termini i procés d’enviament de la SIM d’O2

El temps previst de lliurament d’una comanda és d’entre 2 i 5 dies.

La nostra companyia logística, Zeleris, es posarà en contacte amb tu per telèfon per confirmar l’adreça de lliurament. En aquest moment tindràs l’opció de modificar l’adreça. Fins i tot pots acordar una franja horària (si vius en una capital de província). En el 1551 actualment no podem fer canvis a l’adreça de lliurament.

Podràs saber l’estat de la comanda amb el codi de seguiment que t’enviarà Zeleris per SMS entrant al seu web o trucant al 917078577. Si t’ho estimes més, també podràs fer seguiment de l’enviament a través de l’aplicació Mi O2.

Recorda que l’enviament sempre anirà a nom del titular de la línia, malgrat que, si no és al domicili, es podrà lliurar a una altra persona presentant el DNI i signant l’albarà de lliurament.

Consulta aquí més informació sobre el procés de lliurament.