Quins drets tinc com a client dels serveis O2?
A O2, el fet de garantir els teus drets no ho considerem com una simple obligació legal, sinó que forma part del compromís ètic que tenim amb tots els nostres clients.
Més concretament, pelf et de ser client d’O2, posem el departament d’Atenció al Client a la teva disposició. Pots resoldre qualsevol qüestió mitjançant el telèfon gratuït d’atenció personal 1551, el correu ayuda@o2online.es i al web www.o2online.es
Si tens cap problema en la teva relació contractual, pots posar-te en contacte amb nosaltres, també, a través del telèfon 1551, el web www.o2online.es o el correu ayuda@o2online.es on et facilitarem el número de referència de la teva reclamació.
Si no estàs satisfet amb la solució obtinguda o si no hi haguessis rebut resposta en el termini d’un mes, amb aquest número pots presentar una reclamació davant l’Oficina d’Atenció a l’Usuari de Telecomunicacions del Ministeri d’Energia, Turisme i Agenda Digital amb la qual pots contactar a través del número 901 33 66 99 o el web www.usuariosteleco.gob.es. Aquí t’assessoraran sobre els teus drets i sobre la manera de presentar una reclamació si no obtens una resposta satisfactòria de la nostra banda.
Si t’hi has donat d’alta telefònicament o per Internet, tens dret a disposar del contracte amb les condicions que se t’apliquen. Si no l’has rebut, pots sol·licitar-lo a través del nostre departament d’Atenció al Client.
Et comunicarem amb un mes d’antelació qualsevol modificació del contracte que tingui la seva causa en alguns dels motius vàlids que hi consten, com els preus. Si no estàs d’acord amb les condicions noves, podràs resoldre el contracte sense cap mena de penalització.
Tens dret a donar-te de baixa dels serveis contractats en qualsevol moment. L’únic requisit és que ens ho comuniquis amb una antelació mínima de dos dies hàbils en el moment en què ha de fer efecte. Pots donar-te’n de baixa mitjançant les vies següents:
- Per telèfon, trucant gratis al 1551. Conserva el número de referència de la baixa que et facilitarem.
- Per correu electrònic, escrivint a ayuda@o2online.es
- Per correu, enviant la teva sol·licitud de baixa amb les teves dades personals, el número de telèfon, una fotocòpia del DNI i signatura a Calle Jordán 11, 2ª Planta, CP 28010 – Madrid.
També pots sol·licitar la restricció de les trucades internacionals i dels serveis de tarifació addicional (prefixos 803-806-807 i 905). Després de la teva petició, activarem la restricció en un termini màxim de deu dies, després del qual serà impossible accedir a aquest tipus de trucades des del teu telèfon, tret que en qualsevol moment ho tornis a sol·licitar.
En relació amb els serveis de tarifació addicional, si no estàs d’acord amb la seva facturació i decideixes no abonar la part de la factura corresponent en aquests serveis, no se’t tallarà la línia telefònica però sí l’accés a aquests prefixos de tarifació especial.
En cas d’interrupció temporal del servei telefònic, estem obligats a indemnitzar-te almenys amb una quantitat que serà determinada en funció del temps en què la línia va estar interrompuda i de la mitjana de consum dels tres mesos anteriors a la interrupció. Si la quantitat resultant és superior a un euro, la compensació es farà automàticament a la factura següent.
En cas d’interrupció temporal del servei d’Internet, estem obligats a indemnitzar-te almenys amb una quantitat que es determina prorratejant la quota mensual pel temps en què la línia va estar interrompuda.
Si no estiguessis d’acord amb la facturació relativa a Internet i decideixes deixar d’abonar la part de la factura relativa a aquest servei, se’t tallaria l’accés a Internet, però podràs seguir disposant del servei telefònic.
Finalment, et recordem que podràs consultar la Política de Privadesa d’O2 a o2online.es/privacidad