T’acabes de donar d’alta a O2 i vens de Movistar? Aquí trobaràs resposta a tots els teus dubtes

Si vens des de Movistar i acabes de donar-te d’alta a O2 és possible que tinguis alguns dubtes. Te’ls aclarim a continuació.

Vens a O2 des de Movistar 

 

Mòbil amb Movistar 

 

    • Si el teu mòbil és de Movistar, no has de canviar de SIM.  
    • Com que O2 i Movistar comparteixen la mateixa xarxa i infraestructures, fem una portabilitat electrònica i la teva SIM actual de Movistar t’anirà bé a O2.  
    • Si has triat només mòbil, el procés d’activació pot trigar uns quants minuts. Si has triat Fibra i Mòbil, el procés d’alta pot trigar més temps, fins a tres dies laborables.  
    • Quan la portabilitat a O2 s’hagi finalitzat només hauràs de reiniciar el mòbil. T’informarem per SMS de tot el procés.  

 

Fibra amb Movistar 

    • Si actualment tens fibra amb Movistar, no hauràs de fer una instal·lació nova ni canviar de router.  
    • El teu equipament actual t’anirà bé a O2. 
    • Si el servei de veu fixa que tens actualment actiu es proporciona a través de coure en lloc de fibra, un tècnic es posarà en contacte amb tu per revisar la instal·lació i fer una modificació a la xarxa. Nosaltres ens encarregarem de tot. 

 

ADSL amb Movistar 

    • En el cas que actualment tinguis ADSL de Movistar, un instal·lador haurà d’anar a casa teva a fer una instal·lació nova.  
    • En un termini de 3 dies feiners, un tècnic de Movistar et trucarà per quedar en un dia i una hora.  

 

 TV amb Movistar 

    • En passar a O2, automàticament es donarà de baixa el servei de Movistar+. 
    • És molt important que tornis el descodificador de TV i el comandament en una botiga Movistar amb punt de recollida quan tinguis O2 actiu a casa teva.  
    • El router de la fibra no l’has tornar, perquè el continuaràs fent servir a O2.

 

Què va primer, la portabilitat mòbil o la de Fibra? 

    • Tot alhora. Quan hagis fet la portabilitat a O2, te n’avisarem per SMS. En aquest moment, tant el teu mòbil com la teva fibra hauran passat a O2.
    • Perquè la cobertura mòbil canviï de Movistar a O2, apaga i torna a engegar el mòbil quan t’hàgim confirmat el canvi a O2 per SMS. 
    • Si tens ADSL de Movistar, depèn de la disponibilitat dels instal·ladors de la teva zona. Es posaran en contacte amb tu per acordar una cita d’instal·lació. 
    • Com indiquem a l’apartat anterior, els terminis poden variar si tenies ADSL o servei de veu fixa a través de coure, ja que un tècnic s’ha de posar en contacte amb tu.

 

Pots continuar fent servir el fix com fins ara?

    • Sí. A més a més, si durant el procés d’alta vas triar mantenir el número, el conservaràs.  
    • En el moment de contractació també et donem la possibilitat de triar un número fix nou si t’ho estimes més. 
    • Les nostres tarifes inclouen trucades il·limitades a fixos i mòbils nacionals des del fix. 

 

Tens més línies mòbils, pots associar-les a la Fibra O2?

    • La tarifa de fibra i mòbil O2 ha d’anar associada a una línia mòbil principal.  
    • A més s més, pots afegir-hi fins a 4 línies mòbils addicionals durant la contractació o fer-ho després, quan ja siguis client d’O2. Més informació aquí.
    • Si a Movistar tenies més d’una línia i un paquet i no les passes totes a O2, Movistar te les reposicionarà a la tarifa que correspongui, segons apareix en el contracte que vas signar en el seu moment. Movistar et pot informar sobre aquestes tarifes trucant al 1004.  
    • Recorda que, si t’ho estimes més, també pots fer la portabilitat d’aquestes línies a O2 com a línies mòbils addicionals associades a la teva fibra.