Com em registro a l’app Mi O2?
- Amb l’app Mi O2 pots revisar el teu consum i consultar les teves factures entre altres accions.
- El requisit indispensable per poder instal·lar-te-la és que tinguis un terminal Android 6.0 o superior o iOS 12.0 o superior.
Per registrar-t’hi segueix aquests passos:
- Obre l’app i prem “Registrarme en Mi O2”
- Escriu-hi el NIF o NIE del titular, inclosos xifres i lletres, sense espais. Exemple: 01234567Z. Si la teva línia ja està activa a O2, escriu el teu número de telèfon mòbil. Si és un producte només Fibra, cal inserir el número fix. Si la teva línia encara no està activa, també pots accedir a l’app, però en aquest cas has d’escriure per registrar-te el telèfon de contacte que vas facilitar al registre.
- Si ets client de Fibra i Mòbil o només Fibra t’enviarem un SMS amb un codi de seguretat que hauràs de fer servir per triar la teva contrasenya. Si només has contractat una línia mòbil, t’enviarem la teva contrasenya definitiva per SMS.
- Torna a la pàgina principal i inicia-hi sessió amb el document del titular i la teva contrasenya.
Si no tanques sessió, les properes vegades hi accediràs directament.