Problemes amb la cobertura de la xarxa mòbil
La falta de cobertura en el mòbil es pot deure a diferents factors. Fes aquestes comprovacions per solucionar-ho:
- Assegura’t que no tens activat el “mode avió” del teu smartphone.
- Apaga el terminal, treu-ne la SIM i espera’t uns quants segons. Torna a introduir-hi la SIM, torna a engegar el terminal i espera’t a veure si el mòbil agafa xarxa.
- Si has fet un canvi de SIM recentment, confirma que està operativa trucant al 1551.
Altres recomanacions
- Selecciona la xarxa de cobertura O2 manualment des dels ajustos del teu mòbil (Configuració > Xarxa i Internet > Xarxes mòbils> Operadors de xarxa > Cercar xarxes). Si no hi surt O2, tria Movistar. Quan es connecti, desa els canvis perquè el teu telèfon mòbil es connecti automàticament a la xarxa. Després fes una trucada i comprova si ja tens cobertura.
- Comprova que la targeta SIM està correctament col·locada.
Si després de seguir totes les instruccions el teu mòbil continua sense connectar-se a la xarxa O2, posa’t en contacte amb nosaltres trucant al 1551.
En el cas que tinguis cobertura però no puguis navegar amb el mòbil, és possible que hagis de configurar Internet. Per fer-ho segueix els passos per a Android o iOS.