Què puc consultar a l’aplicació Mi O2?
Amb l’app Mi O2 pots consultar i gestionar els productes que tinguis contractats amb O2.
La informació a l’app està organitzada en els apartats següents, cadascun amb les seves diferents opcions:
Inicio:
-
- Consultar la teva tarifa i les seves característiques.
-
- Veure el teu consum de dades en temps real, detall de les trucades realitzades, SMS enviats i altres consums extra (per exemple, trucades no incloses en la teva tarifa com a un 902 o a números internacionals).
-
- Activar o desactivar dades compartides.
-
- Configuración de líneas móviles: Itinerància, bloqueig de trucades a números especials, consultar desviaments de trucades, consultar el teu codi PUK.
-
- Activar bons extra de dades.
-
- Mesurar la velocitat de connexió wifi o de la xarxa de dades a la qual estàs connectat.
Facturas:
-
- Visualitzar les teves factures o descarregar-les en format PDF.
-
- Comprovar si tens alguna factura pendent de pagament amb opció de pagar-la, així com visualitzar l’import total del deute, si n’hi hagués.
Para ti:
-
- Canviar de tarifa o contractar altres productes d’O2.
Soporte:
-
- Informar directament i fer seguiment d’incidències tècniques.
-
- Accés directe als nostres canals d’atenció.
-
- Accés a pàgines d’ajuda.
Perfil:
-
- Canviar el compte bancari de domiciliació de les factures.
-
- Canviar correu electrònic de contacte.
-
- Canviar contrasenya d’accés.
-
- Activar el giny de consum per tenir a mà el teu consum en temps real.
-
- Activar l’accés amb biometria.
-
- Fer seguiment de les teves comandes pendents.
-
- Accés al QR amb els avantatges a Wizink Center.